#11 Kontakt mezi pečovatelem a klientem umělá inteligence nikdy nenahradí

před 5 měsíci

33 min

#11 Kontakt mezi pečovatelem a klientem umělá inteligence nikdy nenahradí



Popis epizody

Charita Česká republika je největším nestátním poskytovatelem sociálních a zdravotních služeb u nás. Málo se ví, že má více jak 9 200 zaměstnanců a je nejstarší dobročinnou organizací České republice. To jsou ale jen statistiky a čísla, za nimiž stojí mnoho příběhů pomoci statisícům lidí. O tom všem dobře ví Lukáš Curylo, který je již 10 let ředitelem Charity Česká republika. V novém díle podcastu ChariTALK vysvětluje, jak organizace funguje, v kolika zemích světa působí a co je její největší dar. Je pravda, že v Charitě pracují jen věřící? I na to odpovídá host moderátorky Naděždy Hávové. Řeč přišla také na vlajkovou loď Charity – Tříkrálovou sbírku. „Tříkrálová sbírka není jen o sbírání peněz, ale přináší také požehnání,“ říká Lukáš Curylo a dodává, že bez kontaktu s koledníky by byla „Tříkrálovka“ jen obyčejnou sbírkou. Jak se dívá na implementaci umělé inteligence do různých sfér naší společnosti? Dokáže jednou nahradit lidský přístup a kontakt mezi klientem a pečovatelem? Poslechněte si zajímavý rozhovor s ředitelem Charity o Charitě, vánočním poselství, vlivu katolické církve, ale i o jeho ostravské kapele Adobre. Pokud chcete podpořit aktivity Charity Česká republika, podívejte se na náš web: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.charita.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Díky vám můžeme pomáhat již 100 let!

Hodnocení epizody

Další epizody