166. Za oponou: Jak dodáváme extra zákaznickou péči?

166. Za oponou: Jak dodáváme extra zákaznickou péči?

před rokem

8 min


Dnes mám pro vás opět epizodu z kategorie za oponou a tentokrát se podíváme na to, jak dodáváme ve Sparkle moments extra zákaznickou péči. Tu mají totiž jako benefit téměř všechny e-shopy, poskytují ale opravdu něco extra?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty