Módních startupů vzniká málo, většinou ale bez problémů najdou investora

Módních startupů vzniká málo, většinou ale bez problémů najdou investora

před 6 lety

13 min


Na české startupové scéně se objevují módní projekty zřídka. Když už se ale vyskytne, je o něj podle Filipa Majora a Jana Brodyho z platformy Busyman zájem a snadno se zafinancuje. Je to pravděpodobně tím, že si investor snadno představí, že bude konkrétní produkt sám používat. Výjimka nebyl ani projekt Michala Richtera s názvem Live Sweaters, který vyrábí designové svetry z merino vlny. „Překvapilo nás, jak rychle se Michalův projekt zafinancoval. Navíc do toho šel na první pohled poměrně konzervativní investor,“ říká Major. Jaký vztah má Richter s investorem? A kam lze projekt dále posouvat? To prozradil v magazínu Startér.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty