Ep.51 - Jak na nespokojeného klienta

Ep.51 - Jak na nespokojeného klienta

před rokem

14 min


Dnešní téma: Jak na nespokojeného klienta Vzdělávejte se: ⁠⁠⁠⁠https://www.fotkajakoremeslo.cz/⁠⁠⁠⁠ Nově můžete dát ⁠Subscribe a podpořit nás⁠. Co za to získáte? 📅 Měsíční epizody, kde zodpovíme dotazy subscriberů 🏷️ Slevy na kurzy ⭐Předběžné přístupy JIŘÍ LÍZLER 📸 Fotograf se zaměřením na focení architektury a hospitality 🏆 Oceněný autor pracující pro klienty jako je Chanel, Warner Bros, Microsoft, St. Regis, Ritz-Carlton a další 🎙Autor projektu FOTKA JAKO ŘEMESLO 🌐 Web: ⁠⁠fotkajakoremeslo.cz⁠⁠ 🔍 Portfolio: ⁠⁠https://www.jirilizler.com/⁠⁠ 🎧 Poslouchejte nás na: Spotify, Apple Podcasts, fotkajakoremeslo.cz 👉 Chcete se podělit o své zkušenosti v podcastu? Ozvěte se nám: ⁠⁠https://forms.gle/tBB26jZcspU7Zsjv6⁠

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty