S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka

před 6 měsíci

46 min

S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka



Popis epizody

Tenhle díl Generačního konfliktu je o politice. Marketér Jakub Horák, který "zařídil" úspěch Pirátské strany, vysvětluje, kde se bere radikalismus mladé generace, v čem vidí podobnost současného Česka s Německem dvacátých let minulého století nebo k čemu je hnutí ANO prezentace na sociálních sítích pro velmi mladé lidi. A samozřejmě jsme nevynechali nový fenomén, kterým je úspěch politického motoristy Filipa Turka u části mladé generace. Jo a víte, že v politickém marketingu stejně nakonec všechno funguje úplně stejně jako nejhloupější reklamy na prací prášek?

Hodnocení epizody

Další epizody