S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka

S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka

před rokem

46 min


Tenhle díl Generačního konfliktu je o politice. Marketér Jakub Horák, který "zařídil" úspěch Pirátské strany, vysvětluje, kde se bere radikalismus mladé generace, v čem vidí podobnost současného Česka s Německem dvacátých let minulého století nebo k čemu je hnutí ANO prezentace na sociálních sítích pro velmi mladé lidi. A samozřejmě jsme nevynechali nový fenomén, kterým je úspěch politického motoristy Filipa Turka u části mladé generace. Jo a víte, že v politickém marketingu stejně nakonec všechno funguje úplně stejně jako nejhloupější reklamy na prací prášek?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty