S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka
před 6 měsíci
46 min
S marketérem Jakubem Horákem o mezigenerační hlouposti, poskakování politiků na Tiktoku a důvodech, proč se mladí zamilovali do Filipa Turka
Popis epizody
Tenhle díl Generačního konfliktu je o politice. Marketér Jakub Horák, který "zařídil" úspěch Pirátské strany, vysvětluje, kde se bere radikalismus mladé generace, v čem vidí podobnost současného Česka s Německem dvacátých let minulého století nebo k čemu je hnutí ANO prezentace na sociálních sítích pro velmi mladé lidi. A samozřejmě jsme nevynechali nový fenomén, kterým je úspěch politického motoristy Filipa Turka u části mladé generace. Jo a víte, že v politickém marketingu stejně nakonec všechno funguje úplně stejně jako nejhloupější reklamy na prací prášek?
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.spreaker.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/432197