
Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu
Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu
před rokem
32 min
Dobrá brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na to? Základními stavebními kameny employer brandingové strategie jsou: strategie firmy, očekávání pracovního trhu, či cílově skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. A tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým rovnou nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.
Odkazy
Web podcastupodcasters.spotify.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/436411
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!