
Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu
Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu
před 2 lety
32 min
Dobrá brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na to? Základními stavebními kameny employer brandingové strategie jsou: strategie firmy, očekávání pracovního trhu, či cílově skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. A tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým rovnou nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.
Odkazy
Web podcastupodcasters.spotify.com
https://ceskepodcasty.cz/podcast/eb-talks/jak-vytvorit-employer-brandingovou-strategii-klicove-jsou-firemni-cile-ale-i-debaty-o-rozpoctu
RSS feed
https://feeds.buzzsprout.com/2364150.rss
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
