Bullshi**ing versus přidaná hodnota reklamy

před 4 lety

32 min

Bullshi**ing versus přidaná hodnota reklamy



Popis epizody

O autenticitě, relevantnosti a příležitostech v reklamě JOSEF HAVELKA vydavatel magazínu Contagious CZ/SK Kdo ho zná, ten ví. Josef Havelka je nestor české reklamy a zároveň ten, který ji posouvá na světovou úroveň skrze know-how magazínu Contagious. Takové markeťácké bible. Jmenuji se Adam Ondráček a jsem zakladatelem studia KONTRA. Do našeho podcastu si zveme osobnosti, které posouvají marketing od bullshittingu k reálným dopadům. A právě o něm a celé řadě dalších témat jsme hovořili v kanceláři Contagious na Kinského náměstí. Přidejte se k nám. Sledujte nás na Apple Podcasts či na Spotify, ale pokud nechcete přijít o budoucí podcasty a články, začněte odebírat náš newsletter. Registrovat se do něj můžete na wearekontra.com

Hodnocení epizody

Další epizody