Popis epizody
Niceboy je český výrobce elektroniky, který se tržbami nedávno přehoupnul přes půl miliardy korun. Vyrábí a prodává sluchátka, chytré hodinky, příslušenství pro gaming, ale i malou bílou elektroniku do domácností jako robotické vysavače. Jiří Zima je jeden z jeho zakladatelů, majitelů a donedávna i CEOs. V podcastu se bavíme o tom, jak postavit byznys z nuly, jak důležitý je branding a reklama, a taky o tom, jak a proč k sobě do firmy dostali na pozici CEO bývalého šéfa Mastercardu. Vlastní e-shop vs. B2B - diverzifikace a důležitost jednotlivých prodejních kanálů a vztahy s odběrateli Budování brandu, positioning a Niceboy DNAPochopení potenciálu marketingového mixu - brand vs. performance Důležitost tonality a promyšlené komunikační strategie Produktový plán a strategie - jak se staví portfolio produktůZměna sledování metrik - od obratu ke zisku Efektivita, škrtání nákladů a zdravá firma Předání vedení firmy novému CEO✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.buzzsprout.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/508734