Alžběta Králová: Intenzita využívání sociálních sítí v kampaních se zvýšila, přímý kontakt s voliči je ale stále důležitý

před 2 lety

9 min

Alžběta Králová: Intenzita využívání sociálních sítí v kampaních se zvýšila, přímý kontakt s voliči je ale stále důležitý



Popis epizody

Odvedly marketingové týmy prezidentských kandidátů profesionální práci? Inspirovaly se něčím v zahraničí? Jací voliči jsou mladí lidé a jak je přesvědčit, aby šli k volbám? A jakou strategii měli Andrej Babiš a Petr Pavel zvolit, aby zvítězili v druhém kole voleb? Poslechněte si bonusový rozhovor k Rozpravám o prezidentských volbách. Rozhovor moderuje Lucie Šťastná z IKSŽ FSV UK. ~ Alžběta Králová je zakladatelka a řídící partnerka firmy IPM Consulting, s.r.o., která se zaměřuje na poradenství v oblasti PR, marketingu a specializuje se na politický marketing. V různých pozicích se podílela na českých i zahraničních kampaních pro malé i největší strany a jednotlivé kandidáty. A to na všech úrovních politické soutěže. Je absolventkou programu americké vlády International Visitor Leadership Program na téma „Women in Politics and Civil Society“. Absolvovala mnoho tréninků na vedení politických kampaní, a to hned v několika amerických státech. Založila a vede také neziskovou organizaci Ženský bysnys, kde vzdělává ženy. V rámci Akademie profesního rozvoje jich bylo téměř 6 000 po celé ČR.

Hodnocení epizody

Další epizody