
Dobrý marketing se musíme stále učit. Naplnit památky akcemi dává smysl
Dobrý marketing se musíme stále učit. Naplnit památky akcemi dává smysl
před 2 lety
36 min
Olomoucký kraj získal analýzu kulturního prostředí na svém území. Výzkumníci se ptali obyvatel na frekvenci, překážky i motivaci k návštěvě kulturních zařízení, akcí nebo na vnímání příspěvkových organizací kraje. S realizátorkou výzkumu Terezou Raabovou si Dorota Ambrožová povídala o výsledcích této analýzy a jejich interpretaci. Proč je důležité naplnit kulturní památky životem? Jaká úskalí přináší kultura ve veřejném prostoru? Co nám nejčastěji brání chodit na kulturní akce častěji? A proč bychom neměli podceňovat marketing?O tom všem s odbornicí na evaluaci a ekonomiku kultury v dnešním díle podcastu Promluv do ní!
Odkazy
Web podcastuwww.buzzsprout.com
https://ceskepodcasty.cz/podcast/promluv-do-ni-podcast-o-kulture-v-olomouckem-kraji/dobry-marketing-se-musime-stale-ucit-naplnit-pamatky-akcemi-dava-smysl
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!