#87 Neřešte web, řešte komunikaci se zákazníkem – Jan Řezáč

#87 Neřešte web, řešte komunikaci se zákazníkem – Jan Řezáč

před 2 lety

40 min


Jak udělat web, který mi převede firemní zákazníky a jejich B2B byznys? Jaké otázky si potřebuji položit? A jak si na to vybrat dodavatele? Jan Řezáč, známý český webový stratég, sdílí tipy, jakým směrem se vydat, když chcete takový web, který přináší byznys. Říká: „primárně neřešte web, řešte to, jak inteligentně a důvěryhodně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci, abyste dlouhodobě dosahovali cílů, web je pak jen třešínka na dortu.“ Celé video a podcasty najdete zde: https://martinbednar.net/87-nereste-web-reste-komunikaci-se-zakaznikem-jan-rezac/

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty