#87 Neřešte web, řešte komunikaci se zákazníkem – Jan Řezáč

před 2 lety

40 min

#87 Neřešte web, řešte komunikaci se zákazníkem – Jan Řezáč



Popis epizody

Jak udělat web, který mi převede firemní zákazníky a jejich B2B byznys? Jaké otázky si potřebuji položit? A jak si na to vybrat dodavatele? Jan Řezáč, známý český webový stratég, sdílí tipy, jakým směrem se vydat, když chcete takový web, který přináší byznys. Říká: „primárně neřešte web, řešte to, jak inteligentně a důvěryhodně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci, abyste dlouhodobě dosahovali cílů, web je pak jen třešínka na dortu.“ Celé video a podcasty najdete zde: https://martinbednar.net/87-nereste-web-reste-komunikaci-se-zakaznikem-jan-rezac/

Hodnocení epizody

Další epizody