Filmy kupujeme často ve fázi, kdy ještě nejsou ani natočené, říká šéf Aerofilms

před 4 měsíci

36 min

Filmy kupujeme často ve fázi, kdy ještě nejsou ani natočené, říká šéf Aerofilms



Popis epizody

Už tři roky vede oficiální televizi karlovarského festivalu KVIFF.TV, zároveň je spoluzakladatelem a šéfem distribuční společnosti Aerofilms. Ivo Andrle se mezi filmy pohybuje už od studií, i když místo umělecké školy má titul z ekonomické fakulty. To, že se vyzná v číslech, se mu v jeho profesi hodí často. Ročně přiveze Aerofilms do českých kin kolem pětadvaceti snímků. Odhadnout, který z nich společnosti vydělá, je otázka zkušeností, vkusu, ale také štěstí. „Je to hodně pocitová věc, protože často pracujete s hodně omezeným a často ještě ne příliš ověřeným zdrojem informací. Většinu těch filmů kupujeme ve fázi, kdy ještě nejsou natočeny. Takže je to velká sázka,“ vysvětluje Ivo Andrle. Jaký film byl na platformě KVIFF.TV nejsledovanější? Jaké s ní jsou další plány? Jak se proměňuje divácký vkus a vsadili distributoři někdy na film, z něhož se stal velký propadák? Odpovědi se skrývají v dalším díle Forbes Life podcastu.

Hodnocení epizody

Další epizody