Popis epizody
Zpracování textů, dokumentů i lidského hlasu, vývoj softwaru nebo třeba porozumění datům. Tam všude se snaží Komerční banka využívat umělou inteligenci. V této epizodě nám o práci s ní přišli popovídat Tomáš Mimra a Petr Ptáčník. Banka umělou inteligenci využívá dlouhodobě a nejedná se pouze o generativní modely, které dnes zažívají velký boom. Tato technologie zjednodušuje a zefektivňuje lidem v bance práci. Do budoucna chce banka AI využívat i při telefonátech a chatech se zákazníky, kde bude k dispozici 24 hodin denně.Kde všude se AI v bance využívá? Jak se dívá na budoucnost práce s ní? A jaké jsou zde limity v oblasti soukromí, využívání dat nebo regulace? Poslechněte si další díl našeho podcastu.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.kb.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/568893