
37. Jak na efektivní marketingovou strategii v hotelnictví?
37. Jak na efektivní marketingovou strategii v hotelnictví?
před 2 lety
36 min
Hostem epizody je Jan Durčák, regionální ředitel společnosti Profitroom pro Česko a Slovensko. „Nepřicházíme k hotelům, abychom prodávali naše technologie. Nejprve zjišťujeme jejich přidanou hodnotu a cíle, zda je máme společné, a až poté navazujeme spolupráci,“ říká Honza. Jaká byla jeho cesta k hotelnictví? Začínal jako delegát pro turisty v Srbsku a teď poskytuje hotelům služby, které pomáhají zvýšit jejich ziskovost a vylepšit umístění na trhu. Probírali jsme důležitost dynamických cen pokojů, jak přilákat více hostů nezávisle na bookingových sprostředkovatelích. Dotkli jsme se tématu přidané hodnoty hotelu a proč je nutné si ji stanovit hned na začátku – neboť v dnešní době už čistý pokoj a dobrá hotelová snídaně prostě nestačí.Pokud vás zajímá, jak zlepšit výkon vašeho hotelu, nebo se chcete dozvědět více o hotelovém marketingu a managementu, neváhejte si poslechnout tuto epizodu Realitního mixéru.Máte nápad na novou epizodu, nebo podnět ke změně? Napište nám na Instagram nebo na email marketing@jan-reality.com.
Odkazy
Web podcastuwww.jan-reality.com
https://ceskepodcasty.cz/podcast/hotelovy-a-realitni-mixer/37-jak-na-efektivni-marketingovou-strategii-v-hotelnictvi
RSS feed
https://feeds.buzzsprout.com/1751949.rss
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
