
Brief – co má obsahovat a proč ho nenapíšete za půl dne?
Brief – co má obsahovat a proč ho nenapíšete za půl dne?
před rokem
29 min
Popis epizody
Říká se, že bez dobrého zadání můžete jen těžko očekávat kvalitní výstup. Obejde se dobrá kampaň bez dobrého briefu? Co by v něm nemělo chybět? A jakou roli v jeho přípravě hraje kreativní agentura? Vše se dozvíte v nejnovějším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou, který doplní příklady z praxe – třeba piva Radegast.---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jan Brejcha Jiří Boudal
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastubehaviolabs.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/642327