
Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?
Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?
před 2 lety
23 min
Bez dobrého brand trackingu se těžko dělají strategická rozhodnutí – na trhu trochu tápete a musíte se spoléhat na vlastní intuici. Co byste měli začít měřit? Proč je povědomí o značce jedna z nejdůležitějších metrik? A se kterými naopak neztrácet čas?V dalším dílu letního seriálu o budování značek si o základech brand trackingu povídají Jirka Boudal a Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio. ---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jan Brejcha Jiří Boudal
Odkazy
Web podcastubehaviolabs.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/642334
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!