Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?

Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?

před 2 lety

23 min


Bez dobrého brand trackingu se těžko dělají strategická rozhodnutí – na trhu trochu tápete a musíte se spoléhat na vlastní intuici. Co byste měli začít měřit? Proč je povědomí o značce jedna z nejdůležitějších metrik? A se kterými naopak neztrácet čas?V dalším dílu letního seriálu o budování značek si o základech brand trackingu povídají Jirka Boudal a Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio. ---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jan Brejcha Jiří Boudal

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty