80 %
Jaké jsou skutečné potřeby vašich zákazníků? Umíte je v komunikaci trefit, nebo spíš střílíte naslepo? Marketingové výzkumy vám můžou významně zkrátit cestu. Nicméně nejsou zrovna levné, takže se vyplatí k nim přistupovat chytře. Co to znamená? O tom jsme mluvili s šéfem výzkumu Behavio Vojtou Prokešem.
Ne že by reference byly nějaká raketová věda. Proč je ale všichni zjišťujeme tak málo? Markéta Pařízek na to má svůj názor, ale nezůstane jen u něj. Čekejte hlavně praktické tipy, jak z referencí vytěžit co nejlepší materiál.
Jak může vypadat vztah mezi brandovým a performance oddělením? Nebo spíš - jak by vypadat měl? I na to došlo v rámci našeho povídání s Radkem Hudákem o hiringu seniorních performance lidí. A protože se to do původního tématu nehodilo, vznikla krátká bonusová epizoda na téma, které má málokdo uchopené správně.
Seniorní PPC specialisti, performance manažerky či manažeři... Ať už je nazvete jakkoliv, stejně budete mít problém je sehnat. Radek Hudák (ex-CMO Slevomat, Shoptet) v rozhovoru prozradí prakticky vše, co potřebujete pro jejich hiring vědět. Jaké jsou typy performance lidí? Co dát do inzerátu a jak ho promovat? Na co se ptát u pohovoru a jaké úkoly zadat? Jak poznat kvalitního kandidáta? Jak vaši
Co je tzv. šuplíková varianta ESOPové implementace? A jak vypadá rozlité mléko? Mými hosty byli kolegové z Mitonu Markéta Pařízek (HR) a Vláďa Janouš (finance), kteří portfoliovým firmám s implementací ESOPů pomáhají, a chyby tak zblízka vidí ve své praxi. Rozcestník na další praktické zdroje k ESOPům najdete na webu iniciativy ESOPasap - www.esopasap.cz. Můžete zde také podpořit lepší zakotvení