• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Cinkátko

Miton
Praktická byznysová témata, která nás baví, bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Budujeme internetové firmy, které používá i vaše mamka nebo kamarádi. Heureka, Slevomat, Bonami, Rohlik.cz, GLAMI...
Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

--

Ohodnoť podcast!

Skóre se objeví až podcast ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Ženy nejsou: Jak to udělat, když jich v týmu chcete víc
    Ženy nejsou: Jak to udělat, když jich v týmu chcete víc
    17. 11. 2020
    Jestli jste někdy přemýšleli, proč kolem sebe v práci nemáte víc žen, tahle epizoda by vám měla napovědět. Povídala jsem si s Ditou Formánkovou (Přikrylovou), spoluzakladatelkou Czechitas, která si od podzimu přibrala novou roli v Avastu. Její název obsahuje slova jako diverzita a inkluze a i na tyhle pojmy přišla řeč. Proč byste měli chtít pestřejší týmy? Dozvíte se v Cinkátku.
  2. Logo epizody: CFO není účetní: O strategických financích s Janou Kovačovskou
    CFO není účetní: O strategických financích s Janou Kovačovskou
    19. 10. 2020
    Co se stane, když ve firmě nikdo nerozumí financím? Na to si odpovědět dokážete:) Co všechno ale může zkušený finanční člověk startupu přinést? Co by měl/a mít pod palcem a jak poznat, že máte před sebou toho správného člověka? O tom jsme si povídali s Janou Kovačovskou, která se v oblasti startupových strategických financí už pár let pohybuje (Deliveroo,Business of Fashion). Nezapomeňte si přihlásit její newsletter tinycfo na https://tinycfo.substack.com/

    Číst dále...

  3. Logo epizody: Firemní podcast prakticky: Tipy od Dana Tržila
    Firemní podcast prakticky: Tipy od Dana Tržila
    9. 10. 2020
    Má smysl dělat firemní podcast? K čemu všemu může být dobrý a jakou poslouchanost můžete čekat? S Danem Tržilem, tvůrcem oblíbených podcastů Na vlně podnikání a Proti proudu, jsem si povídala jak o podcastové scéně, tak i čistě prakticky. Kde vzít moderátora? Jakou koupit techniku a kde natáčet? Jaký zvolit hosting? Obsah epizody 00:41 Je tu prostor pro další firemní podcasty?01:29 K čemu všemu může být firemní podcast dobrý? 06:00 Co odlišuje poslouchané firemní podcasty od těch neposlouchaných? 08:07 Jaké čísla může firma očekávat, když začne dělat svůj podcast? 10:54 Na jaká čísla se jako tvůrce díváš? 12:04 Kdybys měl říct jeden firemní podcast, který rád posloucháš, který by to byl? 13:49 Když se firma rozhodne, že začne dělat svůj podcast, co je podle tebe nejtěžší? 15:44 Jaký formát doporučuješ pro firemní podcasty? 19:00 Měl by firemní podcast moderovat někdo zevnitř? 20:38 Jaká délka je podle tebe ideální? 21:21 Kde natáčet? V jakém prostoru? 22:48 Technika 25:11 Mám hotovou první epizodu. Kam ji umístit? Hosting. 29:26 Marketing: Na co nesmím zapomenout, když dávám do světa nový podcast v Česku? Odkazy na podcasty a zdroje zmíněné v rozhovoru najdete na www.miton.cz/podcast - stejně jako podrobné statistiky k Cinkátku.

    Číst dále...

  4. Logo epizody: Jak drahé je krásné? O designu s Annou Marešovou (Whoop.de.doo)
    Jak drahé je krásné? O designu s Annou Marešovou (Whoop.de.doo)
    30. 9. 2020
    Vibrátory, Venušiny kuličky i další produkty, které Anna Marešová navrhuje pod svojí značkou Whoop.de.doo, odlišuje od konkurence jedna věc. Jsou krásné (a funkční k tomu). Jaká cena se platí za to, když chcete mít věci perfektní? Jde dělat designové produkty levně? A čím se odlišuje její menstruační kalíšek od té spousty ostatních, které už jsou na trhu? To všechno se dozvíte,když si uděláte 20 minut čas na Cinkátko o důležitosti designu. A nezapomeňte: "Podobné není stejné!"

    Číst dále...

  5. Logo epizody: OKRs prakticky: Tipy z GLAMI od Pavlíny Paškové
    OKRs prakticky: Tipy z GLAMI od Pavlíny Paškové
    23. 9. 2020
    OKRs jako systém pro nastavování cílů adoptoval a zpopularizoval Google a používá ho čím dál víc firem. V 70členném týmu GLAMI už s OKRs pracují čtvrtý kvartál, proto jsme se jich ptali na jejich praktické zkušenosti. Jak novinku prodávali manažerům a do týmu? Jak OKRs zapracovali do organismu firmy a co se jim nepovedlo? Poslechněte si rozhovor s Pavlínou Paškovou a dozvíte se to.