Clicky

Jak na sítě — Eliška Vyhnánková
  • Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Jak na sítě

Jak na sítě

Eliška Vyhnánková

Rozhovory o sociálních sítích a social media marketingu. Každé druhé úterý skvělý host, příklady z praxe a spousta inspirace.

Apple  

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

100 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Marie Heřmanová: Mohou sítě za všechno?
    Marie Heřmanová: Mohou sítě za všechno?
    31. 1. 2023

    Pozitivních věcí na sociálních sítích je spousta, my ale máme vždycky tendence se soustředit na ty negativní, řekla mi v úvodu našeho rozhovoru Marie Heřmanová. Jako antropoložka se věnuje i sociálním sítím, dezinformacím nebo hate speech. Polarizuje se společnost, nebo ji polarizují sítě? Mají sociální sítě vůbec kapacitu plně chránit své uživatele? Pomohlo by, kdybychom měli všichni ověřené

  2. Logo epizody: Karel Dytrych: Marketing ve Freelo
    Karel Dytrych: Marketing ve Freelo
    17. 1. 2023

    Karel Dytrych je spoluzakladatelem a hlavní tváří Freelo. Sice v rozhovoru říkám, že jejich službu nepoužívám, ale mezitím jsem se stala nadšeným uživatelem a musím říct, že od té doby je pro mne komunikace na projektech výrazně přehlednější. S Karlem jsme si povídali o budování značky a celém marketingu Freela. Jak vznikla námořnická hantýrka v komunikaci? Proč vkládají tolik sil do webinářů

  3. Logo epizody: Ondřej Sláma: Historie a budoucnost online reklamy
    Ondřej Sláma: Historie a budoucnost online reklamy
    13. 12. 2022

    Ondřej Sláma nabíral zkušenosti s online marketingem jak v zahraničí, tak při vedení vlastní agentury a spoluprací s velkými českými značkami. Ptala jsem ho na historii, současnost i budoucí možnosti online reklamy. Jak se budou redukovat možnosti marketérů v cílení a vyhodnocování? Jak to ovlivní přemýšlení o celém výkonnostním marketingu? Je něco lepšího, než současné reklamní systémy? Tento

  4. Logo epizody: Jakub Dresler: Práce v agentuře
    Jakub Dresler: Práce v agentuře
    29. 11. 2022

    Protože mám minimální zkušenosti s prací v agentuře, byla jsem na povídaní s Jakubem Dreslerem obrovsky zvědavá. Jakub vede social media tým v Taste. Ptala jsem se ho nejen na to, jak například vybírá členy do týmu a jaké zkušenosti musí mít juniorní uchazeč, ale i na práci s klienty. Kolik času tráví v Taste přípravou na tendr? Jak si udržet důvěru klienta? Kolik lidí odchází z agentur na volnou

  5. Logo epizody: Eliška Martynková: Jak na podcast
    Eliška Martynková: Jak na podcast
    15. 11. 2022

    Eliška Martynková stojí za kvalitou celého podcastu Jak na sítě. Zatímco si povídám se svými hosty, ona za světly kontroluje zvuk a kamery, zařizuje celou produkci a připravuje všechny výstupy. Pro klienty se stará nejen o podcasty, ale pracuje i jako tvůrce videí. Společně jsme si popovídaly o tom, jak technicky podcasty vytvářet od nejlevnějších variant až pro pokročilejší technická