• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Jak na sítě

Jak na sítě

Eliška Vyhnánková

Rozhovory o sociálních sítích a social media marketingu. Každé druhé úterý skvělý host, příklady z praxe a spousta inspirace.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

--

Ohodnoť podcast!

Skóre se objeví až podcast ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Marek Odehnal: Získávání klientů v investičním poradenství
    Marek Odehnal: Získávání klientů v investičním poradenství
    17. 5. 2022

    Marek Odehnal má za sebou mnohaleté zkušenosti s finančním poradenstvím a v současné době se stará o klienty ve vlastní poradenské firmě. Povídali jsme si o rozdílech v budování značky a získávání nových klientů jak pod velkou firmou, tak v rámci vlastního podnikání. Jak hledat zajímavá témata v přehlcené komunikaci na sociálních sítích? Proč Marek nepoužívá placenou propagaci? Jaké další kanály

  2. Logo epizody: Tino Hrnčiar: Life is Porno
    Tino Hrnčiar: Life is Porno
    3. 5. 2022

    Když něco neexistuje a chybí ti to, tak to prostě udělej, říká Tino Hrnčiar a zdá se, že se tím řídí celý život. Má za sebou spousty skvělých věcí od Life is Porno až po nejnovější NFT projekt Rumpel. Povídali jsme si o podnikání, sociálních sítích, kreativitě i realizaci nových nápadů. Myslí si Tino, že se dá kreativita naučit? Jak začít, když máme v plánu něco fenomenálního? O čem je vlastně web

  3. Logo epizody: Janka Chudlíková: Online vzdělávání a osobní značka
    Janka Chudlíková: Online vzdělávání a osobní značka
    19. 4. 2022

    Janka Chudlíková pracuje jako lektorka, mentorka a koučka. V posledních letech se věnuje i digitálnímu vzdělávání, k čemuž samozřejmě patří propagace na sítích. Jaká byla její cesta k onlinu? Jaké jsou podle ní nejdůležitější body úspěchu? Kde bere všechnu tu svoji nezdolnou energii? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte. 🔥 Odběr kanálu Jak na [...] Rozhovory můžete

  4. Logo epizody: Milan Formánek: Publikační plán není strategie
    Milan Formánek: Publikační plán není strategie
    5. 4. 2022

    Tentokrát jsem se skoro neptala a jen nadšeně poslouchala. Milan Formánek pracoval 14 let v Red Bullu, vedl kreativní agenturu Zaraguza a jako konzultant a lektor má za sebou zkušenosti se stovkami firem a značek. Povídali jsme si o úplně nejdůležitější součásti marketingu - o strategii. Kde získávat data pro výzkum? Jak přemýšlet o segmentaci? Jak přesvědčit nadřízené o investování do značky?

  5. Logo epizody: Jiří Rostecký: MladýPodnikatel.cz
    Jiří Rostecký: MladýPodnikatel.cz
    22. 3. 2022

    Jirku Rosteckého pravděpodobně znáte jako Mladého podnikatele. Má za sebou vysoké stovky rozhovorů s podnikateli a zkušenými odborníky a díky nim společně se svojí komunitou získává už roky praktické know-how o byznysu všech velikostí. Ptala jsem se ho jak na jeho osobní marketing, tak na zkušenosti jeho hostů. Jaká jsou očekávání sociálních sítí v budoucnosti? Kde se vzdělávat a brát informace?