• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Jak na sítě

Jak na sítě

Eliška Vyhnánková

Rozhovory o sociálních sítích a social media marketingu. Každé druhé úterý skvělý host, příklady z praxe a spousta inspirace.

Apple  

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

100 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Zuzana Lukášová: B2B kampaně na sítích
    Zuzana Lukášová: B2B kampaně na sítích
    16. 5. 2023

    ! Poslední díl před letní pauzou. Moc se na vás těším zase v září. Propagovat B2B software na sociálních sítích může být těžká řehole. Se Zuzanou Lukášovou ze Smartlooku jsme si popovídaly o tom, že do placených kampaní je možné zapojit s pomocí externích nástrojů dokonce i Facebook nebo Instagram. A to se skvělými výsledky. Jak takové nástroje fungují? Při jakých rozpočtech dávají smysl? Jak

  2. Logo epizody: Mikuláš Všelicha: Kytary.cz na sítích
    Mikuláš Všelicha: Kytary.cz na sítích
    2. 5. 2023

    Kytary.cz působí už ve 12 zemích, mají desetitisíce sledujících na sociálních sítích, hudební bazar, diskuzní fórum, vlastní hudební festival i online magazín. A přesto Mikuláš Všelicha říká, že ani zdaleka nejsou tam, kde by s marketingem mohli být. Povídali jsme si o tom, jak pracují s komunitou muzikantů, jak velký mají tým, ale třeba i o soutěžích na Facebooku. Které sociální sítě jsou pro

  3. Logo epizody: Lenka Šilhánová: Herci ve světě sociálních sítí
    Lenka Šilhánová: Herci ve světě sociálních sítí
    18. 4. 2023

    Lenka Šilhánová prošla v zahraničí velmi zajímavou kariérou od studentky herectví až po konzultantku sociálních sítí, která se specializuje právě na samotné herce. Povídaly jsme si o rozdílech mezi propagací u nás a v zahraničí, o tom, jak rostl význam sociálních sítí během posledních deseti let i o potenciální budoucnosti ve světě, kde se dá nahradit tvář i hlas. Jak začít na sítích, když se

  4. Logo epizody: Martina Bechyňová: Nakrmte Trolly!!!
    Martina Bechyňová: Nakrmte Trolly!!!
    4. 4. 2023

    Jen málokdo v minulých měsících minul komunikaci Liftaga na sociálních sítích. Jejich vysvětlování základních barev, nebo výuka jazyka a zeměpisu se staly vzorovými ukázkami práce s hejtry. Martina Bechyňová k tomu říká, že změnila na školeních větu "Nekrmte trolly!" na "Klidně je nakrmte ... a pořádně!" Povídaly jsme si nejen o community managementu v Liftagu, ale i o obecných principech

  5. Logo epizody: Martin Vymětal: Ekonomika pozornosti
    Martin Vymětal: Ekonomika pozornosti
    21. 3. 2023

    "Věřím, že když značka začne přemýšlet jako redaktor, tak dosáhne v dlouhodobém horizontu hlubší pozornosti," řekl mi Martin Vymětal, spoluzakladatel a obchodní a marketingový ředitel agentury Boomerang. Povídali jsme si o ceně pozornosti v současném marketingu, o tom, co znamená hodnotný obsah i o konkrétních případech dobře fungujících značek. Je důležitější hodnota nebo atraktivita? Jakým