• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Na vlně podnikání

Dan Tržil
Na vlně podnikání je podcast přinášející denní dávku podnikatelského know-how a inspirace. Hosty jsou výjimeční lidé ze světa byznysu - zajímaví podnikatelé, úspěšní freelanceři nebo top manažeři. Dan Tržil (tvůrce Proti Proudu) vám přináší nový podcast, který je ideální součástí produktivního dne. V 15-20 minutových epizodách poznáte nejen zajímavé osobnosti českého byznysu, ale získáte praktické rady a tipy, které budete moci okamžitě použít ve svém vlastním podnikání. Navíc se můžete stát součástí podcastu tím, že některému z budoucích hostů položíte otázku na webu navlnepodnikani.cz
Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

90 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Jak fungují a vydělávají média (Economia & CzechCrunch)
    Jak fungují a vydělávají média (Economia & CzechCrunch)
    28. 12. 2020
    Do dalšího dílu podcastu Na vlně podnikání přijali pozvání Jaroslav Souček, šéf produktu v Economia a Michal Ptáček, CEO a founder CzechCrunch. V této epizodě se zaměřujeme na média, kromě detailního pohledu do zákulisí těchto dvou mediálních domů nahlédeme společně i do budoucnosti médií obecně. Začneme u otázky, jak média změnil rok 2020. Tento rok byl turbulentní a různé byznysy buď ničil,transformoval nebo akceleroval. V médiích se posílila transformace z printu do digitálu a všechna média se snažila rozšířit svou digitální stopu, a jestli se zvyšoval počet čtenářů nebo tržeb, uslyšíte v podcastu. Je content stále králem? Říká se, že „content is the king, experience is the castle”. Ale je v dnešní době, kdy je dobrý obsah těžko objevitelný bez propagace a důmyslného marketingu, stále alfou a omegou kvalitních médií? Kromě zodpovězení této otázky si povídáme i o tom, jak vypadá kvalitní propagace. Jak přilákat lidi, na které zaměřujeme svůj obsah. A jak vypadá monetizace dobrého obsahu. Často se jde pouze cestou reklamních banerů a reklamních článku, jsou už ale Češi ochotni platit za kvalitní obsah? A co je tzv. nativní advertising? V podcastu uslyšíte spoustu zajímavostí o tom, jaká média jsou nyní na vzestupu, jaké jsou třecí plochy v oblasti medií, které vznikly zavedením nových technologií a nebo tipy na atraktivní formáty z českého prostředí.

    Číst dále...

  2. Logo epizody: Martin Pavlík: lekce z 25 let podnikání a optimalizace produktivity
    Martin Pavlík: lekce z 25 let podnikání a optimalizace produktivity
    10. 12. 2020
    Posloucháte další díl podcastu Na vlně podnikání, do kterého přijal pozvání Martin Pavlík. Martin vybudoval úspěšnou firmu QUITEC, jejíž fungování delegoval na jiné a sám svůj čas věnoval vývoji Lamael, nástroji, který byl stavěn s cílem zvyšovat produktivitu a kreativitu. Slučuje tak mnoho funkcí, na které většinou použivají lidé jednotlivé aplikace pro lepší výkon a vyšší produktivitu. Právě osobní nebo i firemní produktivita je velkým tématem rozhovoru s Martinem.Uslyšíte, jak si stanovit vizi pro růst vašeho podnikání, jak efektivně plánovat, organizovat a řídit několik projektů najednou. Povídáme si o fuckupech a lekcích, které Martin za 25 let úspěšného podnikání nashromáždil. Dozvíte se, jaké jsou časté chyby v podnikání a to hlavně v oblasti vývoje softwaru. V rozhovoru uslyšíte: o pasti úspěšných podnikatelů jak delegovat a jak na outsource proč se pouštět do ambiciózních projektů jak se změnilo pojetí produktivity jak budovat firmu na efektu sněhové koule

    Číst dále...

  3. Logo epizody: Tomáš Páral: jak funguje trh vývoje softwaru
    Tomáš Páral: jak funguje trh vývoje softwaru
    3. 12. 2020
    Hostem dalšího dílu podcastu Na vlně podnikání je Tomáš Páral, spoluzakladatel a CEO firmy MoroSystems. V této epizodě podcastu se dozvíte, jak funguje trh vývoje softwaru a jak se v tomto trhu dobře orientovat. Také uslyšíte, jak úspěšně outsourcovat komplexní projekty vývoje softwaru. Získáte vhled do zákulisí firmy MoroSystems, která má unikátní postavení na trhu a jedinečnou firemní kulturu,která není pouze směsí náhodných buzzwordů. V rozhovoru uslyšíte: jak na základě hodnot budovat úspěšnou a rostoucí firmu jak ve firmě efektivně přemýšlet o spolupráci jak si přitáhnout světové značky jako klienty jak v praxi využívat hodnoty, na kterých stavíte firmu jak pracovat s kouči a mentory pro osobní i firemní růst

    Číst dále...

  4. Logo epizody: Stanislav Gaj: ze spolumajitele CZC k propojování byznysu a umění
    Stanislav Gaj: ze spolumajitele CZC k propojování byznysu a umění
    26. 11. 2020
    Pozvání do Na vlně podnikání přijal Stanislav Gaj. Stanislav byl čtvrtinový podílník a vysoce postavený manažer v eshopu s elektronikou CZC. Později se dostal k umění a nyní provozuje online galerii Toga, kde představuje dílo Olbrama Zoubka a dalších umělců. V rozhovoru uslyšíte nejen o e-commerce, ale i o světě kreativců a o propojování světa umění s byznysem. Dají emoce a umění přenést do online prostoru?Jak nakupovat umění? To a více se dozvíte v epizodě se Stanislavem Gajem. V rozhovoru uslyšíte: jaké byly začátky CZC.cz jak vypadal internetový byznys kolem roku 2005 jak byznysově funguje galerie a obchod s uměním o investování do umění

    Číst dále...

  5. Logo epizody: Petr Pacher: jak zvládat krizové situace
    Petr Pacher: jak zvládat krizové situace
    19. 11. 2020
    Do dalšího dílu Na vlně podnikání přijal pozvání psycholog Petr Pacher. Hned v úvodu si povídáme o současné koronavirové situaci a jejím dopadu na management podniků, kterým se nedaří nebo těm, které vyrostly o stovky procent a díky tomu místo vzkvétání bojují s nedostatkem personálu nebo nedostatečně nastavenými procesy. Uslyšíte, jak poznat, že ve firmě nejsou kompetentní manažeři,byť se to zatím neprojevuje na číslech. Povídáme si o důležitosti ega v boardech a podnicích – protože křehké ego manažera může stát práci stovky zaměstnanců, ne-li krach podniku. V rozhovoru uslyšíte: proč jsou důležité role, ve kterých interagujeme co je dobrá komunikace zda se dá naučit, jak být dobrým krizovým manažerem jak si můžeme pomoci ke šťastnějšímu životu nejen v práci

    Číst dále...