• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Na vlně podnikání

Dan Tržil
Na vlně podnikání je podcast přinášející denní dávku podnikatelského know-how a inspirace. Hosty jsou výjimeční lidé ze světa byznysu - zajímaví podnikatelé, úspěšní freelanceři nebo top manažeři. Dan Tržil (tvůrce Proti Proudu) vám přináší nový podcast, který je ideální součástí produktivního dne. V 15-20 minutových epizodách poznáte nejen zajímavé osobnosti českého byznysu, ale získáte praktické rady a tipy, které budete moci okamžitě použít ve svém vlastním podnikání. Navíc se můžete stát součástí podcastu tím, že některému z budoucích hostů položíte otázku na webu navlnepodnikani.cz
Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

100 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Stanislav Gaj: ze spolumajitele CZC k propojování byznysu a umění
    Stanislav Gaj: ze spolumajitele CZC k propojování byznysu a umění
    26. 11. 2020
    Pozvání do Na vlně podnikání přijal Stanislav Gaj. Stanislav byl čtvrtinový podílník a vysoce postavený manažer v eshopu s elektronikou CZC. Později se dostal k umění a nyní provozuje online galerii Toga, kde představuje dílo Olbrama Zoubka a dalších umělců. V rozhovoru uslyšíte nejen o e-commerce, ale i o světě kreativců a o propojování světa umění s byznysem. Dají emoce a umění přenést do online prostoru?Jak nakupovat umění? To a více se dozvíte v epizodě se Stanislavem Gajem. V rozhovoru uslyšíte: jaké byly začátky CZC.cz jak vypadal internetový byznys kolem roku 2005 jak byznysově funguje galerie a obchod s uměním o investování do umění

    Číst dále...

  2. Logo epizody: Petr Pacher: jak zvládat krizové situace
    Petr Pacher: jak zvládat krizové situace
    19. 11. 2020
    Do dalšího dílu Na vlně podnikání přijal pozvání psycholog Petr Pacher. Hned v úvodu si povídáme o současné koronavirové situaci a jejím dopadu na management podniků, kterým se nedaří nebo těm, které vyrostly o stovky procent a díky tomu místo vzkvétání bojují s nedostatkem personálu nebo nedostatečně nastavenými procesy. Uslyšíte, jak poznat, že ve firmě nejsou kompetentní manažeři,byť se to zatím neprojevuje na číslech. Povídáme si o důležitosti ega v boardech a podnicích – protože křehké ego manažera může stát práci stovky zaměstnanců, ne-li krach podniku. V rozhovoru uslyšíte: proč jsou důležité role, ve kterých interagujeme co je dobrá komunikace zda se dá naučit, jak být dobrým krizovým manažerem jak si můžeme pomoci ke šťastnějšímu životu nejen v práci

    Číst dále...

  3. Logo epizody: Masterclass: Jak na správný vztah investora a startupu
    Masterclass: Jak na správný vztah investora a startupu
    12. 11. 2020
    Tento díl se věnuje investorům ve startupech. Pozvání přijali Vít Šubert z UP21 a Petr Kováčik z Blabu. Uslyšíte dvě různé perspektivy na investování – od foundera a od investora. Dozvíte se vše, co byste měli vědět – jak a kdy oslovit investora, jak se připravit na vyjednávání a kolik procent nabídnout v jaké fázi a mnohem víc. V rozhovoru také uslyšíte: jak nastavovat,měřit a vyhodnocovat KPI o vztahu FOMO a investování co stojí za krachem 74 % startupů jak vypadá valuace projektů

    Číst dále...

  4. Logo epizody: Jan Sekerka, CEO Motionlab: Stavíme globální produkt na využití personalizovaných videí
    Jan Sekerka, CEO Motionlab: Stavíme globální produkt na využití personalizovaných videí
    5. 11. 2020
    V další epizodě Na vlně podnikání uslyšíte Jana Sekerku, CEO Motionlab. Motionlab vytváří platformu pro personalizaci videí a od začátku se buduje jako globální projekt. Nejde tak tedy o výrobu jednotlivých videí, ale o technologii,která jich zvládne personifikovat statisíce. V rozhovoru se dozvíte: proč v Motionlab nemají investory jak se různí prodejní proces v Evropě a US jaké fuckupy si zažili a co je naučily jak personalizovaná videa ovlivní budoucnost televize proč (ne)evangelizovat trhy

    Číst dále...

  5. Logo epizody: Jak řídit globální sales z Česka a detaily prodeje Socialbakers s Nikolou Pantovičem
    Jak řídit globální sales z Česka a detaily prodeje Socialbakers s Nikolou Pantovičem
    29. 10. 2020
    Nikola Pantovič do Socialbakers, tehdy maličkatého startupu, nastoupil hned po škole. Dnes patří Socialbakers s pěti sty zaměstnanci, miliardovým obratem a svým působením v zahraničím mezi TOP české technologické firmy. Právě za úspěchem u globálních klientů a růstem Socialbakers stojí z velké části Nikola. Z account managera se nejprve vypracoval na ředitele salesu, později výkonného víceprezidenta pro růst a expanzi a v roce 2018 do boardu společnosti.Zároveň byl Nik jedním ze tří lidí, kteří jednali o prodeji firmy. Prodej Socialbakers je jedním z největších exitů v Česku. Řádově za jednotky miliard korun Socialbakers koupila společnost Astute. Jak prodej probíhal, jak probíhalo vyjednávání a jak dlouho to celé trvalo? V čem je síla spojení Socialbakers a Astute? Také se dozvíte, jak je možné, že Socialbakers koupila menší firma. V rozhovoru s Nikem se taky dozvíte, jak v Socialbakers dělají sales, jak sales škálují, jak dlouho sales proces trvá a jak si vybírají lidi do sales týmu. Je v pořádku, aby přinášeli do firmy nulu? A jak dlouho? Proč je klíčové, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí firmy a měli drive? Probírali jsme také přístup Socialbakers k marketingu. To, jak řídí přes 500 zaměstnanců, z nichž je jedna třetina v zahraničí a jak přistupují k nastavení a řízení firemní kultury? Jaká je představa o budoucnosti Socialbakers a Astute? Spojí se v jeden brand nebo ne? O vizi, o tom, co do Socialbakers přinesl exit firmy a o budoucnosti.

    Číst dále...