• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Trendspotting

Trendspotting

Hospodářské noviny

Společenské fenomény i popkulturní trendy. V jídle, designu, cestování i biohackingu. Od krevet ze zkumavky, přes tenisky až po 15 minutové město. Thea Kučerová a Pavlína Louženská v podcastu #Trendspotting se baví o tom, co zrovna letí.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

73 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Latinskoamerický rap, jezera i eko festivaly. Ohlížíme se na trendy letošního léta
    Latinskoamerický rap, jezera i eko festivaly. Ohlížíme se na trendy letošního léta
    16. 9. 2022

    Léto umí trendy lépe než jakákoliv jiná sezóna. Spontánnost dovolenkových rozhodnutí nám umožňuje zamilovávat se nejen do opálených kluků na pláži. Ale i do písniček jako je Mambo no. 5, nealkoholického mojita a hry Pokémon Go. A to je jen ochutnávka toho, co nás bavilo v létě v minulých letech. Dnes se místo do budoucnosti, podíváme nazpátek. Co bylo in tyhle prázdniny? Jaké hity zněly z okének

  2. Logo epizody: Hraní her míří do mainstreamu, oslovuje dospěláky i akademiky. Poslechněte si trendy v gamingu
    Hraní her míří do mainstreamu, oslovuje dospěláky i akademiky. Poslechněte si trendy v gamingu
    2. 9. 2022

    Není větší trend než gaming. Aktuálně je herní trh větší než celý hudební průmysl, kino i streamingové služby dohromady. A roste rychleji než cokoliv z nich. Na první pohled je to zábava pro introvertní puberťáky, ale doopravdy je průměrnému hráči pětatřicet a skoro polovina jsou hráčky. Celkem to pak dělá téměř tři a půl miliardy lidí na světě, kteří se dají označit jako gamers. A pro některé je

  3. Logo epizody: Jak nakupují boomeři, mileniálové a Gen Z? Poslechněte si, jak se mění zákaznické chování
    Jak nakupují boomeři, mileniálové a Gen Z? Poslechněte si, jak se mění zákaznické chování
    19. 8. 2022

    My všichni jsme zákazníci. A to, jak nakupujeme, se neustále mění. Po letech průmyslového a technologického pokroku se naše spotřebitelské preference pěkně rozmazlily. Chceme všechno, chceme to za dobrou cenu a chceme to hned. A aby firmy prodaly, musí mít o našich neustále se měnících touhách přehled. Vybrali jsme studie největších trendspottingových agentur na světě a představíme vám, jakým

  4. Logo epizody: Trendspotting živě ve Stockholmu. Představily jsme nejinovativnější české firmy, které žijí udržitelností
    Trendspotting živě ve Stockholmu. Představily jsme nejinovativnější české firmy, které žijí udržitelností
    22. 7. 2022

    Na začátku prázdnin jsme se na pozvání Českého centra vydaly do Švédska a při příležitosti předání předsednictví EU z rukou Francie do těch českých jsme tamnímu publiku představily náš výběr nejzajímavějších českých firem a projektů, kterým srdce bije pro udržitelnost. A byla by škoda je vynechat i z našeho podcastu – vždyť je to přes třicet jmen, které vítězí v tom, jak udělat udržitelnost

  5. Logo epizody: Kurátorský výběr, nákupní zážitky i budování komunit. Jaké trendy kralují kamenným prodejnám?
    Kurátorský výběr, nákupní zážitky i budování komunit. Jaké trendy kralují kamenným prodejnám?
    8. 7. 2022

    Mohlo by se zdát, že pandemie odsoudila kamenné obchody k zániku. Čísla však mluví jasně, e-commerce je pořád čtyřikrát menší než fyzický retail. Přestože kamenné obchody hojně zavíraly (americký řetězec Macy's zrušil 125 prodejen), v roce 2022 naopak američtí maloobchodníci otevřeli dvakrát tolik obchodů, než zavřeli. A není to náhoda: když vejdeme do obchodu, jsme jako děti v cukrárně – rozšíří