Se svými tipy na zajímavé podcasty se podělil Jan Beránek, CEO společnosti U+. U+ staví produkty a startupy pro Fortune 1000 společnosti v ČR a USA.
Honza má více než 15 let zkušeností se stavěním startupů a projektů s celkovou valuací více než 1 miliarda dolarů, jak v Čechách tak v zahraničí. Je mentorem ve starupových inkubátorech Google Launchpad, European Space Agency BIC, WeWork Labs a Alley.
Podcastové tipy
Joe Rogan Experience Na povrchu se možná nezdá, že by Joe Rogan (UFC, Jiu Jitsu black belt, stand up komik) byl dobrý kandidát na zajímavý podcast. Aktuálně jeho podcast má přes 1400 episod, které mají v průměru 2h. Každá ale říká jiný příběh. Joe je svou bezprostředností a zvídavostí dokáže otevřít lidi a dostat z nich, co nikdo jiný – dobrým důkazem je např. epizoda s Elonem Muskem. Joe Rogan Experience je pravděpodobně největší podcast na světě.
StarTalk Neil deGrasse Tyson je jedním z nejlepších komunikátorů a popularizátorů vědy naší generace. Nejzajímavější jsou epizody Cosmic Queries, kde lidé věděcké dotazy, které Neil předtím neviděl a snaží se na ně odpověď. Do toho má k sobě standup komika, který si ze všeho dělá srandu, takže se naučíte něco o vesmíru a zároveň se zasmějete. Doporučuji jakoukoliv episodu “Cosmic Queries” kde je Chuck Nice jako co-host.
My Dad Wrote a Porno Otec jednoho z lidí, kteří založili tento podcast, začal psát porno scénáře. Celý podcast je o čtení těchto naprosto šílených scénářů se scénami a postavami, které jsou úplně mimo. Je to super na zasmání a má to až příliš mnoho sezón :). První episoda bude úplně stačit.
Další články
1 700 aktivních podcastů. Posluchači jsou těm svým věrni a naučili se za ně platit
V Česku je podle autora projektu České podcasty Dana Tržila okolo sedmi tisíc podcastů. Aktivních pak zhruba 1700 (mají letos alespoň jednu novou epizodu). Uživatelé se za podcasty navíc naučili platit. Předplatitelská platforma Forendors zveřejnila data o podporovatelech českých podcastů. Z nich vyplývá, že Češi jsou věrní většinou jednomu tvůrci. Navíc každý rok kvůli přeplácení podcastů sáhnou hlouběji do kapsy. Peníze za obsah se zvyšují, ale snižuje se jeho délka. Průměrně totiž epizody trvají 41 minut. Kolik Češi za měsíc stráví poslechem podcastů? Poslouchají více ženy nebo muži? A kdy se podcasty nejvíc poslouchají? Podívejte se s námi na největší statistiku podporovatelů podcastů v Česku.
Šárka Möllerová
16.4.2024
Podcastová reklama na vzestupu! Jaké jsou její druhy?
Podcasty nemusíme využívat jen jako médium pro zábavu a informace – dají se také využít pro budování značek a oslovování zákazníků. Nedávná studie společnosti Acast ukazuje, že podcastová reklama je na vzestupu a stává se klíčovým prvkem pro značky zaměřené přímo na spotřebitele. Ale jak přes podcasty propagovat svůj produkt? Podívejme se na několik způsobů, jak využít sílu podcastů k posílení značky a dosažení úspěchu ve světě DTC (direct-to-consumer) reklamy.
Dan Tržil
9.4.2024
Kam na výlet? Podcasty o památkách a výletech po Česku
Nevíte kam na výlet? Co takhle si nechat poradit od autorů těchto podcastů. S dubnem se otevírají brány všech památek, a tyhle podcasty jsou plné inspirativních tipů na výlety do přírody i po hradech a zámcích. Je čas vyrazit ven a objevit všechny poklady, které naše země nabízí!
Šárka Möllerová
2.4.2024
Obecné
Ochrana soukromí