
Z lyžařských vosků k multimilionovému obratu. Třetí generace vede Sprint jiným směrem
Z lyžařských vosků k multimilionovému obratu. Třetí generace vede Sprint jiným směrem
před 2 měsíci
35 min
Firmu převzal po otci náhle, bez přípravy. Dnes Jan Weisshäutel rozšiřuje sportovní značku Sprint do dalších zemí, diverzifikuje sortiment a říká, že k podnikání patří i práce s koučem a snižování závislosti na počasí. Ve čtyřiadvaceti letech se Jan Weisshäutel znenadání ocitl v čele rodinné firmy Sprint. Jeho otec, zakladatel byznysu s hlubokými kořeny sahajícími až k dovozu norských lyžařských vosků v 50. letech, náhle zemřel. „Nešlo o plánované předání. Jen jsem se snažil, aby firma fungovala dál,“ vzpomíná Weisshäutel v rozhovoru pro FLOW. Dnes, po dvanácti letech, stojí Sprint na ročním obratu 270 milionů korun, působí v šesti zemích a meziročně roste o desítky procent. Co dalšího v rozhovoru zazní: * Proč se Sprint zcela odpoutal od závislosti na zimní sezoně. * Jak vznikl první obchod výměnou vosků za jablonecké sklo. * Proč se do výběru značek zapojují i osobní sympatie a ambasadoři. * Jak si firma udržuje loajalitu zaměstnanců a proč je vyhledávaná i lidmi z korporátů. * Jak Sprint definuje vlastní hodnoty: týmovost, kuráž, vytrvalost. * Proč se dnes sport prolíná s módou – a co to znamená pro byznys. * Jaké výhody a nástrahy má, když partneři vedou firmu společně.See omnystudio.com/listener for privacy information.
Odkazy
Web podcastuwww.e15.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/1023235
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!