Richard Mazal | O efektivním vzdělávání manažerů

Richard Mazal | O efektivním vzdělávání manažerů

před 5 lety

43 min


Popis epizody

V poslední době se často řeší téma budování vztahů se zákazníky. Otázkou je, jestli si majitelé firem uvědomují, kdo všechno je součástí tohoto procesu. Většinou to začíná i končí u obchodního a marketingového oddělení s tím, že je potřeba efektivní komunikace, která povede k získávání důvěry klientů a k prodeji. Podívejte se na rozhovor s Richardem Mazalem ze SMERO, spol. s r.o. o vzdělávání manažerů. Časová osa 4:20 Vzdělávání ve firmě SMERO9:00 Jak udržovat rodinné a blízké vztahy ve firmě o 250 lidech?10:50 Co byl hlavní motiv pro vznik firemní akademie ve SMERO?14:00 Jaké podmínky musí firemní akademie splnit, aby měla pro firmu smysl?21:30 Vzpomínání na období, kdy probíhala firemní akademie – z největší krize k úspěchu26:15 Nejde jen o vzdělávání – jak probíhalo převedení poznatků do praxe31:50 Od direktivního jednání k hledání smyslu a lidské komunikaci36:00 Současná situace ve SMERO – neztrácíme optimismus37:55 Poselství na závěr Více rozhovorů s inspirativními hosty najdete v rubrice podcasty. Začněte se rozvíjet ještě dnes! Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

Hodnocení epizody

Další epizody