
3 – Petra Jankovičová, ředitelka agentury Triad o prudce rostoucí reklamce s rodinnou atmosférou
3 – Petra Jankovičová, ředitelka agentury Triad o prudce rostoucí reklamce s rodinnou atmosférou
před 9 lety
96 min
Adidas, Pilsner Urquell, 02, Kozel, AXA, Kingswood, Granko, Pepsi, Kofola, Jihlavanka, Frisco, Nutrilon. To jsou značky české digitální, kreativní a reklamní agentury Triad. Agentury, kterou Petra Jankovičová zakládala sama v Praze před pouhými čtyřmi lety. Za své kampaně získal Triad ocenění třeba z PIAF nebo Zlatého Klínce. Hodně z nich přitom vznikalo na gauči. A to doslova, protože noví mladí kreativci neměli kvůli raketovému růstu v kancelářích ani vlastní stůl. Agentura se třikrát přestěhovala, přerostla svou matku v Bratislavě a dnes má 55 zaměstnanců a tři separátní jednotky. Zatímco v běžných agenturách sedí accounti v jedné místnosti, IŤáci v druhé a kreativci ve třetí, Triad uplatňuje týmový organizační model. V každém týmu jsou obsazeny všechny esenciální pozice malé agentury: od accounta, přes programátora, copywritera až po designéra. Týmy sedí kolem jednoho stolu a mají své vlastní klienty, které nesdílí s jinými týmy. Díky tomuto uspořádání jsou nejen všichni perfektně informovaní o každém projektu a lehko přeskakují jiskry přes stůl a vznikají nápady, ale pracovníci mají navíc i ve středně velké firmě pocit rodinnosti a blízkosti, která se často z rostoucích agentur vytrácí. S Petrou probíráme všechny tři klíčové složky úspěchu prudce rostoucí agentury: 1) HR - tj. jak nabírat, udržovat si a motivovat skvělé lidi. 2) Marketing a obchod - jak Triad získává své klienty, 3) jak tvořit super kampaně. Petra je opravdu otevřená, takže mimo jiné uslyšíte: jaký je věkový průměr agentury; jaká je hodinovka pro klienty, jaký má přesně program každotýdenní porada celé agentury, jak vypadal nejdrsnější šestikolový tendr od IKEI, jaký kdy Petra zažila. Do jakých tendrů Triad nechodí a kde berou většinu byznysu. Do čeho dává Petra nejvíce času? Je to HR, prodej nebo marketing? Jak Petra udržuje atmosféru rodinného týmu v 55 lidech? Jak zajišťuje, že i copík nebo UXák ví o klientovi vše? A kdo a proč říká Petře, že se chová jako kráva? Pokud byste se v Triadu chtěli ucházet o job, máme pro vás i tajemství, jak správně odpovídat na otázky, které Triad klade v úvodním testu. Odkaz na sdílitelnou stránku na webu: www.pavelsima.cz/jankovicova.
Odkazy
Web podcastuwww.pavelsima.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/15872
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!