Popis epizody
Říká se, že je Kazmou v realitní branži. Jeho videoprohlídky se stávají fenoménem. Zakázky má v pozornosti sdělovacích prostředků a odmítá točit nemovitosti klientům Matterportem, prý tato technologie neprodává, záběry nemají emoce a zviditelní nedostatky nemovitostí aniž by zdůraznila přednosti pro kupujícího...
. z jakého byznysového prostředí Jiří přišel k realitám? .
pro jakou klientelu pracuje? .
obraty po roce činnosti... .
FORBES - časopis, prodává nemovitosti? .
proč je videoprohlídka dobrý marketing a proč je fajn jí dabovat? .
s kým spolupracuje na úspěchu? .
cíle do budoucna...
Rozhovor který je velkou inspirací!
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.realitnityden.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/173165