Výsledková sezóna s XTB: Coca-Cola zvyšuje ceny o 12 %, napriek tomu extrémne rastie (3Q/2022)

Výsledková sezóna s XTB: Coca-Cola zvyšuje ceny o 12 %, napriek tomu extrémne rastie (3Q/2022)

před 3 lety

11 min


Pred veľkými technologickými spoločnosťami výsledky zverejňovala aj Coca-Cola. Firma zvyšovala v priebehu roka výrazne ceny a otázkou teda bolo, ako na tieto zmeny budú zákazníci reagovať. Realita ukázala, že zvýšenie cien predajom neuškodilo, práve naopak, firme dokonca vzrástol aj počet kusov predaných nápojov a Coca-Cola aj na zákalde toho zvyšuje svoj výhľad na zvyšok roka. Napriek tomu existuje jeden faktor, ktorý firme tržby výrazne znížil a bez ktorého by boli ešte omnoho vyššie. Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 81 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty