75. Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia

75. Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia

před 2 lety

35 min


Jak se dá i v malé firmě, která nemá k dispozici miliónové rozpočty, provést úspěšná změna obchodní značky, tzv. rebranding? Svou vlastní zkušenost v rozhovoru pro BusinessInfo.cz krok po kroku představí Kamila Lhotáková, spolumajitelka a šéfka marketingu společnosti Beavia, původně I Love Hummus.Obsah epizody: 00:00 Vítejte u rozhovoru s Kamilou Lhotákovou01:14 Proč a v jaké situaci přistoupit ke změně obchodní značky05:20 Význam inspirace a know-how08:46 Tvorba názvu, sloganu a loga17:09 Jaké úkony je dobré svěřit externím odborníkům20:56 Způsoby komunikace nové značky27:38 Dopady a hodnocení celého procesu Videozáznam podcastuTextový přepis rozhovoruWEB Beavia » Video verze našich podcastů naleznete na našem YouTube » Vše o proměnách našeho portálu za poslední 20+ let je na story.businessinfo.cz » Rádi Vás přivítáme na našem webu www.businessinfo.cz a sledovat nás můžete také na našich sociálních sítích: » LinkedIn » Twitter » Facebook #hummus #humus #kimchi #tahini #fermentace #samahan #podnikání #business #Beavia #branding #rebranding #marketing #ilovehummus #cizrna #rebranding #obchodniznacka #firemniidentita #marketing #zahranicniobchod #ILoveHummus

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty