
75. Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia
75. Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia
před 2 lety
35 min
Jak se dá i v malé firmě, která nemá k dispozici miliónové rozpočty, provést úspěšná změna obchodní značky, tzv. rebranding? Svou vlastní zkušenost v rozhovoru pro BusinessInfo.cz krok po kroku představí Kamila Lhotáková, spolumajitelka a šéfka marketingu společnosti Beavia, původně I Love Hummus.Obsah epizody: 00:00 Vítejte u rozhovoru s Kamilou Lhotákovou01:14 Proč a v jaké situaci přistoupit ke změně obchodní značky05:20 Význam inspirace a know-how08:46 Tvorba názvu, sloganu a loga17:09 Jaké úkony je dobré svěřit externím odborníkům20:56 Způsoby komunikace nové značky27:38 Dopady a hodnocení celého procesu Videozáznam podcastuTextový přepis rozhovoruWEB Beavia » Video verze našich podcastů naleznete na našem YouTube » Vše o proměnách našeho portálu za poslední 20+ let je na story.businessinfo.cz » Rádi Vás přivítáme na našem webu www.businessinfo.cz a sledovat nás můžete také na našich sociálních sítích: » LinkedIn » Twitter » Facebook #hummus #humus #kimchi #tahini #fermentace #samahan #podnikání #business #Beavia #branding #rebranding #marketing #ilovehummus #cizrna #rebranding #obchodniznacka #firemniidentita #marketing #zahranicniobchod #ILoveHummus
Odkazy
Web podcastuwww.businessinfo.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/179514
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!