Obklopujte se lidmi, kteří přemýšlejí jinak než vy, mnohem víc vás to obohatí, říká šéfka Unileveru

Obklopujte se lidmi, kteří přemýšlejí jinak než vy, mnohem víc vás to obohatí, říká šéfka Unileveru

před 3 lety

27 min


Hellmann’s, Dove, Rexona nebo Ben & Jerry‘s. To je jen pár značek z portfolia globální společnosti Unilever, jež v Česku a na Slovensku hospodaří s obratem přes 200 milionů euro a zaměstnává bezmála čtyři stovky lidí. Šéfuje jí Michaela Franeková, která má na starosti i divizi potravin pro celý region střední a východní Evropy. V podcastu Top ženy HN mluví o tom, proč Unilever uvádí na trh stále více veganských potravin i o nové továrně, která roste na Slovensku a jako jedna z prvních na světě bude ve velkých objemech vyrábět ekologické ingredience do čisticích prostředků, jež budou plně rozložitelné. „Asi nikdo z nás nemůže přehlížet, co se děje kolem nás. Udržitelnost v Unileveru řešíme intenzivně a považujeme se za lídra v celém odvětví. Do přepínání na nové suroviny u nás proudí velké investice,“ říká Michaela Franeková, pro kterou je právě udržitelnost jedním z důvodů, proč ve firmě pracuje už téměř dvacet let. „Tím druhým je firemní kultura. Jsme transparentní, hledáme pro každého zaměstnance poslání. Nic mě netáhne zkusit to jinde.“ Jak se během let vypracovala z asistentky generálního ředitele sama v generální ředitelku? Jakými zásadami udržitelného života se osobně řídí? Na co se jí coby mentorky ptají studenti ekonomie? A v čem je podle ní byznys podobný sportu?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty