#28 „Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.

#28 „Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.

před 3 lety

23 min


Za prací dispečera tísňového linky si řada z nás představí mimořádně náročné povolání, které klade vysoké nároky na soustředění, empatii, odborné i komunikační dovednosti. Pod pokličku tohoto povoláním jsme nahlédli v dalším dílu našeho Po medině podcastu s Bc. Miroslavem Valčákem. V povídání se dozvíte řadu zajímavých informací, z nichž některé vás určitě překvapí. Jak probíhá zpracování výzvy od přijetí tísňového volání až po vyslání posádky záchranné služby? Kdy je na místě vyslat leteckou záchranou službu? Jaký je postup v případě situace s velkým množstvím raněných? A jak se lze bránit proti zneužívání tísňové linky? To vše a mnohem více v nabitém rozhovoru Terezy Sobelové.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty