
#28 „Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.
#28 „Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.
před 3 lety
23 min
Za prací dispečera tísňového linky si řada z nás představí mimořádně náročné povolání, které klade vysoké nároky na soustředění, empatii, odborné i komunikační dovednosti. Pod pokličku tohoto povoláním jsme nahlédli v dalším dílu našeho Po medině podcastu s Bc. Miroslavem Valčákem. V povídání se dozvíte řadu zajímavých informací, z nichž některé vás určitě překvapí. Jak probíhá zpracování výzvy od přijetí tísňového volání až po vyslání posádky záchranné služby? Kdy je na místě vyslat leteckou záchranou službu? Jaký je postup v případě situace s velkým množstvím raněných? A jak se lze bránit proti zneužívání tísňové linky? To vše a mnohem více v nabitém rozhovoru Terezy Sobelové.
Odkazy
Web podcastuwww.pomedine.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/201231
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!