
Podcast o cenotvorbě #11 - Jak na komplexní vyhodnocení e-shopu
Podcast o cenotvorbě #11 - Jak na komplexní vyhodnocení e-shopu
před 2 lety
14 min
Vyhodnocování marketingových aktivit patří k nejdůležitějším činnostem nejen e-shopařů. Abyste měli přehled o tom, jakých výsledků e-shop dosahuje, měřte základní konverze a pravidelně kontrolujte stanovené cíle. Poslechněte si nový díl liščího podcastu a načerpejte inspiraci i pro váš e-shop.
Obsah:
00:15 Podle čeho vyhodnocuješ úspěšnost e-shopu, když nastavuješ strategii cenotvorby?
02:12 Které základní konverze, by podle tebe měli e-shopaři měřit.
03:13 Jaké další platformy při reportingu využíváš?
04:33 Necháváš aplikaci nějakou dobu žít vlastním životem, abys zjistil, jestli ti poskytuje relevantní data?
06:03 Konkurence může v určitých případech nastavit nízkou cenu produktu a tento rozdíl si ve skutečnosti nahradit v dopravě a to může mít zkreslující vliv na další data. Dá se proti tomu nějak bojovat a pokud ano, jak?
07:17 Využíval jsi někdy pro sběr dat testovací pravidla za tím účelem, aby měl klient pouze přehled o pohybu na produktových kartách? Popřípadě k analyzování projektu v Pricing Foxu?
09:25 Děláš si pricingový audit i po tom, co aplikace nějakou dobu běží?
10:38 Jak postupuješ, pokud aplikace zjistí problém v podobě nespárovaných produktů? Je to vždy nutně problém?
12:18 Jsou ještě jiné platformy nebo postupy, které při vyhodnocování úspěšnosti e-shopu využíváš?
Sledujte Pricing Fox:
🌐 https://www.pricing-fox.cz
📝 https://www.pricing-fox.cz/blog
🤝https://www.linkedin.com/company/pricing-fox
💬 https://www.facebook.com/pricingfox
🐦 https://twitter.com/pricingfox
Odkazy
Web podcastupricing-fox.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/212451
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!