#50 Péče o klienty a CRM

před 2 lety

23 min

#50 Péče o klienty a CRM



Popis epizody

V dnešním podcastu si Petr Pavlásek povídá s partnerem KFP online Markem Macurou o tom, jak může dobře nastavený CRM systém ušetřit finančním poradcům práci, zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků a v konečném důsledku také zvýšit provizní příjmy poradců. CRM je Customer relationship management, česky lze přeložit jako řízení vztahů se zákazníky. CRM tedy není pouze aplikace, která pomáhá zvládat proces péče o zákazníka a strategie řízení obchodních případů, ale především způsob, jak profesionalizovat a zefektivnit servis u poradců nové generace. Je to odlišení se profesionální systematické péče o klienta od amatérského systému, kdy si vzpomínám, co jsem komu nasliboval a které termíny jsem jako poradce prošvihl. Pokud Vás podcast zaujal nebo jste dokonce ve fázi přemýšlení o zavedení CMR přijďte na úterní KFP online klub (4.7.2023 od 9.00 do 11.00, kde bude mít Marek i hosta Blanku Novákovou. Společně si ukážeme i konkrétní funkce CRM Raynet pro finanční poradce a makléře.

Hodnocení epizody

Další epizody