Jak udržet “flow” jednání s výřečným klientem

Jak udržet “flow” jednání s výřečným klientem

před 9 lety

20 min


Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. Jak vést rozhovor, udržet jeho “flow” a dostat se k potřebným informacím se zákazníkem, který je hodně výřečný. A jakou literaturu bych doporučil tomu, kdo s obchodováním chce začít, ale neví jak.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty