Forbes BrandVoice #076 - Digitální vysílání je budoucnost rádia, posouvá i obsah, oceňují šéfové rozhlasu a CRA

Forbes BrandVoice #076 - Digitální vysílání je budoucnost rádia, posouvá i obsah, oceňují šéfové rozhlasu a CRA

před 2 lety

28 min


Český rozhlas v posledních letech nabídl nové stanice pro seniory i mladé, pro posluchače vážné hudby i jazzu či pro sportovní fanoušky. Ale nešlo by to jen tak: obsahový pokrok stojí na technologické opoře od Českých Radiokomunikací. „Na rozdíl od těch, kdo vyrábí pivo nebo pečivo, nemůžeme moc stavět na tradici. Jsme technologická firma,“ říká Miloš Mastník, šéf Českých Radiokomunikací. Jím vedená společnost udává krok inovacím v tuzemské mediální a komunikační sféře. Díky nim mohla proběhnout třeba digitalizace Českého rozhlasu, která přinesla nové stanice i obsah. „Díky tomuto systému jsme navíc mohli posluchačům nabídnout mnohem širší nabídku programů,“ prohlásil René Zavoral, ředitel Českého rozhlasu, který byl spolu s Mastníkem hostem podcastu Forbes BrandVoice.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty