Popis epizody
Legendární marketér Michal Pastier z Darwin & the Machines a GoBigname vás provede svou Žlutou knihou budování značky v době chaosu.
V čem spočívá mistrovství brandingu?
Stačí vám 3 fáze:
Fáze 1: Zrcadlo - Facka - Ulice - Kmen
Fáze 2: Zkratka - OSŤ - Jméno - Maják
Fáze 3: Čtyři kola značky - Katapult - Reflektor - Vzducholoď
Jé důležité si uvědomit, že neexistuje začínající značka. Už od začátku se můžete chovat jako silná a zavedená značka. Vše je o vašem brand mindsetu.
Míšo rád vzpomíná slova Ayrtona Senny: “Nemůžete předběhnout 15 aut za slunečného počasí, ale můžete, když prší.” Tohle funguje i při budování značky.
Nefinancujte kategorii, ale staňte se vlastní značkou. Už jste si našli svou jedinečnOST?
Každý z vás může mít skvělou značku.
Žlutá kniha o budování značky má přes 600 stran a je to fenomenální bestseller v Česku a na Slovesku.
Michal Pastier má za sebou více než 250 úspěšně vybudovaných značek po celém světě. Je to mistr brandingu, marketingu a velmi úspěšný podnikatel, který se objevil na titulní stránce Forbes a nedávno se stal tváří Slovenské Spořitelny.
Máme společnou dohodu, že naučíme celý svět nový framework R.I.T.I.
Celý svět se má na co těšit!
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.brandtalk.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/305182