Tomáš Mrkvička o politickém marketingu: Pro kandidáta není možné mluvit hodinu a půl, a neříct nic z čeho by se nedal udělat šokantní titulek

Tomáš Mrkvička o politickém marketingu: Pro kandidáta není možné mluvit hodinu a půl, a neříct nic z čeho by se nedal udělat šokantní titulek

před 2 lety

41 min


Popis epizody

Nová epizoda podcastu Zákulisí sociologie se vrací k prezidentským volbám. Hostem Kláry Zajíčkové a Martiny Buchtíka je komunikační a marketingový stratég Tomáš Mrkvička. Ten byl mimo jiné stratégem kampaně prezidentské kandidátky Danuše Nerudové. V čem se liší reklamní kampaň od té politické? Kdo píše posty politikům na sociálních sítích? Mají mít kandidáti názor vždy a na všechno? A proč jsou podle něj televizní debaty jako aréna plná tygrů? A je lepší pistáciová nebo rozinková tyčinka Deli? I to se dozvíte v nové epizodě.

Hodnocení epizody

Další epizody

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty