#26 Decast - Tatiana Zajacová o práci zákaznického centra

#26 Decast - Tatiana Zajacová o práci zákaznického centra

před rokem

42 min


Naší prioritou jsou spokojení zákazníci a právě proto se naše zákaznické centrum nazývá Customer happiness center (CHC). V něm už řadu let působí Tatiana Zajacová, náš vůbec první slovenský host. Jak se měří zákaznická spokojenost? Jaké oblasti jsou pro CHC prioritní? Pomáhá jí v práci umělá inteligence? A jaké nejvtipnější konverzace se zákazníky si pamatuje? Epizodou provází Petra Baštanová a Jakub Major.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty