
DIGILIDI #44 | Josef Havelka: Reklama je showbyznys
DIGILIDI #44 | Josef Havelka: Reklama je showbyznys
před rokem
33 min
To se vám takhle jedný krásný srpnový noci u nás objevili osvoboditelé, a tak se tenhle 16letej nadanej študent řečtiny a latiny octnul se svýma rodičema v Německu, odtud se už do svýho rodnýho Brna nevrátil. Trvalo to dvacet let.Dalším hostem Digilidí je guru český reklamy Josef Havelka.Koukejte, děti, abyste viděly, jak funguje v Německu matura. Stačí prej umět česky. Josef povypráví, jak v něm bouřilo mládí. Jak skončil jako levičák. Jak chtěl lásku a mír, proto bydlel ve squatu. Jak chtěl bejt rockerem, ale pak jednou opravil mizernej scénář nějakýho spotu na mražený jídlo z Francie, a najednou dělal reklamu. Zatímco v ČSSR se chodilo na Večerní univerzitu marxismu-leninismu, chodil Josef na večerní školu marketingový komunikace. Po revoluci dostal 20 tisíc marek a vydal se za štěstím do Československa.A jak to všechno šlo dál? To se dozvíte v 88minutový plnotučný verzi na http://herohero.co/lastovkanadrate. Jak vzpomíná na Leoše, nikoliv Mareše, ale Burnetta. Jak přijel do Prahy v autě, že si o něm mysleli, že je prezident. Vysvětlí, že nejlepší je si nejdřív najít holku, která pak najde další lidi. Jak přestěhoval sídlo firmy do paláce s vyřezávaným interiérem s vlastním kuchařem a narvaným talentovanejma lidma. Jak brzo začal pracovat pro Eurotel, kterýmu Josef familiárně říká Ojrotel. Co pro něj znamená buddhismus a peace of mind. Jak napsal knížku, a proč si myslí, že reklama je showbyznys. A proč si taky myslí, že reklama na Eurotel je nejlepší, i protože si dodnes pamatujeme krásnou parodii o uříznutejch nohách.Tohle by byla škoda minout, ne?
Odkazy
Web podcastuherohero.co
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/387346
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!