
Radek Hrachovec a věrnostní programy: “Nejúčinnější marketing je, když do poděkování za pobyt vneseme hostovu konkrétní zkušenost”.
Radek Hrachovec a věrnostní programy: “Nejúčinnější marketing je, když do poděkování za pobyt vneseme hostovu konkrétní zkušenost”.
před rokem
60 min
Popis epizody
Zajímá tě, jak budovat loajalitu u hostů tak, aby se vraceli do tvého hotelu? Pak jsi tu správně a vítám tě u nového dílu, kde jsem si povídala s Radkem Hrachovcem z firmy Voxwise, která se zabývá věrnostními programy.
Představ si situaci: host odjíždí z tvého hotelu a rovnou si rezervuje další pobyt. Je to tvůj snový scénář? Pokud ano, tak se zaposlouchej, protože jsme s Radkem probírali, co pro to musíš udělat, aby to tak bylo. Samozřejmě do toho zahrneme i cenu, ale to automaticky neznamená, že musíš jít cestou slev nebo snížení revenue. Klíčem ve věrnostních programech je totiž strategie a nabídnutí hodnoty. Jenže každý host má hodnoty jinde. Jak poznáš, která hodnota je pro něj důležitá? Přeji ti přínosný poslech a zároveň tě srdečně zvu do svého programu Úspěšný hotel,
kde se zaměřujeme na strategii přímých rezervací, která souvisí s věrností a vracejícími se hosty.
voxwise.com
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastupomahamehotelierum.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/399368