#04 - Jak rozvíjet zákaznickou péči?

#04 - Jak rozvíjet zákaznickou péči?

před 2 lety

44 min


O tom všem jsem si popovídal v novém díle SupportBox podcastu s Aničkou Šenk. Ta má s podporou letité zkušenosti, třeba v Alze, Rohlík.cz a nebo Dáme Jídlo, a nyní je jejím koníčkem. Aničku jsem vyzpovídal i na mnoho dalších, zajímavých témat a věřím, že si rozhovor užijete minimálně stejně tak, jako my, když jsme jej natáčeli!👇 Sledujte nás na dalších kanálech, ať vám neunikne další díl! 👇👉 Twitter: https://twitter.com/supportboxcom👉 Facebook: https://www.facebook.com/supportboxcom👉 Instagram: https://www.instagram.com/supportboxcom/👉 Linkedin: https://www.linkedin.com/company/supportbox/ 🎙 Všechny podcasty najdete na https://supportbox.cz/tag/podcast/ Jste rozhodnuti pro zvýšení kvality vaší zákaznické péče? Využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na https://zakaznickapece.cz/

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty