#13 - Pyramida potřeb na zákaznické péči

před 9 měsíci

14 min

#13 - Pyramida potřeb na zákaznické péči



Popis epizody

❓Jak mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří vás budou všude a všem doporučovat?🔆 Odpověď není nijak složitá: Je třeba znát jejich potřeby.❓Víte, co vaši zákazníci potřebují, nebo si to jen myslíte? A pokrýváte tyto potřeby zcela, nebo tam existuje prostor pro zlepšení?Ve #13 SupportBox podcastu se dozvíte, jaké úrovně základních potřeb zákazníků existují. Navíc v každé úrovni objevíte 3 klíčové aspekty, které vám pomohou vybudovat silnou značku.Úrovně jsou uzpůsobeny ve stylu Maslowovy pyramidy tak, aby postupovaly od těch nejzákladnějších potřeb až po ty nejvyšší.

Hodnocení epizody

Další epizody