
O kimči a prodejních kampaních s Martinem Kuderou z firmy Živina
O kimči a prodejních kampaních s Martinem Kuderou z firmy Živina
před 10 měsíci
38 min
Na začátku bylo kimči, pak přibyly omáčky z různých koutů světa. Teď se chystá svíčková a rajská. Zakladatel firmy Živina Martin Kudera říká, že jeho výrobky mají lidem zjednodušovat přípravu jídel světových chutí. Jinými slovy chce, aby si mohli doma připravit, co znají ze svých oblíbených bister a restaurací. "Hledáme recepty, které jsou na trhu nejoblíbenější a zároveň složité na přípravu v domácím prostředí. Jinými slovy, kde jim můžeme nejvíce pomoci," říká Kudera v podcastu Na vlně podnikání.A co se ještě dozvíte?- jak se Kudera jako marketér dívá na způsob komunikace, kterým na sebe během léta upozornilo Brašnářsrví Tlustý- jak nejlépe budovat loajalitu zákazníků pomocí marketingu a jak se vyrovnat s výkyvy objednávek během roku - zda bylo právě období covidu, kdy Živina začínala, nejlepší pro vytváření nové značky v oblasti gastronomie- proč začali s výrobou kimči jako prvního produktu a jaké tehdy bylo v Česku o této korejské specialitě povědomí- jaké bariéry musí nová značka při vstupu na trh překonat a jak se s nimi vyrovnat- jak vybírají další "živiny", další produkty, které vedle kimči začali nebo začnou vyrábět- odkud berou suroviny pro výrobu pochutin, jak kontrolují jejich kvalitu a jak se produkty vyrábějíTento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Martin Petříček, zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom.
Odkazy
Web podcastuwww.spreaker.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/490112
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!