Forbes Byznys #235 - Posunuli jsme se extrémně daleko, ale stále je co opravovat, říká Šenkypl ke Grouponu

Forbes Byznys #235 - Posunuli jsme se extrémně daleko, ale stále je co opravovat, říká Šenkypl ke Grouponu

před 10 měsíci

38 min


V českém byznysu ostře sledovaná transformační story amerického praotce slevových serverů Groupon, za kterou stojí lidé z českého fondu Pale Fire Capital (PFC), se po roce a půl začíná překlápět do své druhé poloviny. V novém Forbes Byznys podcastu to říká partner PFC a dnes i šéf Grouponu Dušan Šenkypl. “S Grouponem jsme se posunuli extrémně daleko, ale zároveň realita je, že jsme stále někde v půlce. Groupon ještě není v podobě, že bychom řešili čistě růstové věci. Pořád máme ještě co opravovat,” popisuje muž, který do ředitelského křesla Grouponu usedl před rokem a půl. “Když jsem do Grouponu nastupoval, tak za posledních dvanáct měsíců bylo free cash flow na hodnotě mínus 166 milionů dolarů. A když vezmu poslední čtyři kvartály, ve kterých jsme reportovali my výsledky, tak jsme v plusu 30 milionů,” vypočítává Šenkypl, pro kterého je v Grouponu velkým vzorem i transformace českého Slevomatu. Co dalšího plánuje s Grouponem udělat v rámci probíhající transformace? Je Groupon v Americe stále love brandem? A má Dušan Šenkypl kromě Grouponu čas i na další investice v Pale Fire Capital? To vše si poslechněte v novém podcastu.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty