#42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

#42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

před 9 měsíci

85 min


Popis epizody

Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každého majitele firmy, aby věnoval svou pozornost již stávajícím zákazníkům a to ideálně ihned v ponákupní fázi. O tomto tématu jsme si povídali s Tomášem Rajchlem, CEO ponákupní marketingové platformy Foxdeli. V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE: - Proč a jak musíte pečovat o vztah se zákazníkem i po objednávce? - Jaký je nejkritičtější moment v ponákupním procesu? - Může za pozdní doručení zásilky e-shop nebo dopravce? ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Hodnocení epizody

Další epizody