TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

0

Mezi e-shopy to vře. Kromě rostoucí konkurence zejména ze zahraničí rostou i ceny reklamy. Příchod nových hráčů s velkými marketingovými rozpočty totiž zdražuje reklamu například ve vyhledávání a na sociálních sítích. To následně snižuje marže e-shopů a dostává je to do svízelné situace. Své o tom ví například e-shop Grizly.cz, kterému ceny reklamy vyrostly o bezmála 30 %. Jak to řeší a jak doporučuje ostatním e-shopům reagovat? O tom jsem si povídal se CMO firmy Petrem Miklíkem. Nerostou ale jen ceny CPC, ale i tržby e-shopů. Vyplývá to alespoň z čerstvých dat největší e-shopové platformy v Česku Shoptet. Její produktový manažer Ondřej Chvojka s námi nasdílel konkrétní čísla o růstu tržeb i počtu samotných e-shopů, a to i napříč různými kategoriemi. Tohle je třetí TOP Line - pořad, do kterého si zvu speciální hosty, se kterými komentujeme aktuální témata v byznysu. Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/topline-3-rostouci-ceny-reklamy-t50724 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty