Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

před rokem

26 min


Outsourcing je v podnikání poměrně kontroverzním tématem. Někdo říká, že je to skvělá příležitost a rád ho využívá. Další tvrdí, že to nemá smysl a přináší to spoustu nevýhod. Jak se na to dívá Juraj Harkabuzík, který buduje službu CustomerHero, na kterou firmy outsourcují zákaznickou podporu? Kdy to podle něj smysl dává a kdy je lepší si dělat věci in-house? Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty