
Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)
Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)
před rokem
25 min
Víte, co se skutečně odehrává na vaší zákaznické podpoře? Jak ve skutečnosti reaguje, řeší krizové situace, nepříjemné dotazy, komplikované zákazníky nebo zda umí prodat něco navíc?
Většina e-shopů to neví a pomoci jim může mystery shopping. Právě o něm jsem si povídal s Jurajem Harkabuzíkem z CustomerHero, na které firmy svou zákaznickou podporu outsourcují.
Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium
(Sponzorováno)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/501312
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!