
Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart
Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart
0
E-shop MůjKoberec.cz má roční tržby kolem 200 milionů korun. Stala se mu ale zajímavá věc - zjistil, že je na trhu suverénně nejdražší a že to s cenami poměrně přehnal. Rozhodl se proto zlevnit až 80 % sortimentu, a to někdy dokonce až o 50 %.
Výsledkem je, že se mu marže snížila o 30 %, ale současně se zvedly prodeje o 20 %. Tohle je tedy rozhovor o cenách, cenové strategii a o tom, co se stane, když s cenami musíte hodně zahýbat. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Linhart.
Co se dozvíte?
Jak se stal MůjKoberec.cz nejdražší na trhu?
Co vedlo k tak vysokým cenám a proč o tom skoro nevěděl?
Kdy si uvědomil, že to tak nemůže fungovat?
Jak svou cenovou strategii musel změnil?
Jak konkrétně se ceny změnily?
Podle jakého klíče se nastavovaly ceny nové?
Jaké nástroje k tomu firmě pomohly?
Jak se změnily výsledky firmy?
Co si z toho mohou odnést ostatní firmy?
Video rozhovoru najdete zde:
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/501323
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!