
Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák
Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák
0
V posledních dvou letech se Glami vydalo cestou pomalejšího růstu, ale místo toho se zaměřilo na vyšší ziskovost. CEO firmy Ján Kešelák mi vyprávěl, co všechno ve firmě dělo a jak se změnil její přístup.
Módní vyhledávač Glami byl založen v roce 2013. Shromažďuje a kategorizuje módní produkty více jak 4000 e-shopů ze 14 zemí světa na jednom místě.
V loňském roce dosáhl obratu 1 miliarda korun. Před necelým rokem jeho vedení převzal Ján Kešelák, který je v Glami už více jak 5 let.
Co se dozvíte?
Jak být ziskový v módní e-commerce?
Proč Glami v posledních letech nerostlo tak rychle?
Proč dokázalo s klidem přejít náročné poslední roky?
Na co se zaměřilo a v čem se to vyplatilo nejvíc?
Jakými kroky dosáhlo vyšší ziskovosti?
Jak se firma řídí?
Jak se do ní komunikovala nepříjemná rozhodnutí?
A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/jak-se-ridi-glami-jan-keselak-t47658
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/501426
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!