Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

před 2 lety

28 min


Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje. Existuje přitom mnoho způsobů, jak zákazníka potěšit a získat si jeho důvěru. O některých z nich jsem si povídal s Martinem Jarešem z Foxdeli, které e-shopům pomáhá s ponákupním marketingem. Dozvíte se, jak se můžete i vy na zákaznickou spokojenost zaměřit a co pro ni můžete udělat, abyste získali body navíc. Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty