
Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)
Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)
před 2 lety
35 min
Může se zdát, že trh seznamovacích aplikací je už přeplněný. Přesto se agentuře Dexfinity podařilo od nuly vybudovat a rozjet aplikaci whoo app, díky které zjistíte, jací lidé se pohybují ve vašem okolí.
Dexfinity se zaměřuje primárně na e-commerce a pomáhá českým a slovenským e-shopům růst, expandovat a dělat efektivně marketing. Přesto se občas pouští i do dalších projektů, jako je například právě startup whoo app.
Ten vymysleli dva mladí podnikatelé, kteří ale neměli know-how ani prostředky na to, aby ho pořádně nakopli. Obrátili se tedy na Dexfinity, se kterým se pustili do vývoje, marketingu i oslovování investorů.
V rozhovoru se dozvíte, jak se aplikaci povedlo dostat do světa a jaké milníky byly v jejím růstu nejdůležitější.
Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium
(Sponzorováno)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/501474
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!