Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

před 2 lety

35 min


Může se zdát, že trh seznamovacích aplikací je už přeplněný. Přesto se agentuře Dexfinity podařilo od nuly vybudovat a rozjet aplikaci whoo app, díky které zjistíte, jací lidé se pohybují ve vašem okolí. Dexfinity se zaměřuje primárně na e-commerce a pomáhá českým a slovenským e-shopům růst, expandovat a dělat efektivně marketing. Přesto se občas pouští i do dalších projektů, jako je například právě startup whoo app. Ten vymysleli dva mladí podnikatelé, kteří ale neměli know-how ani prostředky na to, aby ho pořádně nakopli. Obrátili se tedy na Dexfinity, se kterým se pustili do vývoje, marketingu i oslovování investorů. V rozhovoru se dozvíte, jak se aplikaci povedlo dostat do světa a jaké milníky byly v jejím růstu nejdůležitější. Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty